till min frida

den där Macon-sången är ju bara för passande just nu...

Natten är ung och jag ligger vaken Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen
Ja, jag vet att dom (a&a) är söta men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat
Ja, jag vet att dom (a&a) är söta men håll tillbaka

För

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Jag är nästan där (hos dig i Macon)
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu
Du, håll ut
Du vet att jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer baby.. osv

[f] (natten är ju egentligen bara fredag eftermiddag, men vaken är jag)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag funderar på att skriva ut och rama in detta. Bara så du vet.

2011-05-11 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback