den dramatiska händelsen en marsdag då en kvinnas till synes perfekta ben blev förvandlade till ett spring break för bedbugs, och den skräck hon sedan hade för återkommande attacker

efter cirka sju avsnitt Glee (av rent pliktmässiga skäl - man måste ju komma ikapp) sitter jag nu i träningskläder som är nytvättade, onedsvettade och gymmet har stängt för längesedan. den där timmen av utpumpning blev tydligen inte av. shocker! istället får jag väl snart lägga mig till sängs i mina frenetiskt nytvättade lakan, med mitt nytvättade täcke (ännu fuktigt), på min nytvättade bäddmadrass, med hydrokortisonsalva på mina äckelbett som jag fortfarande stark misstänker kommer från sluskdjur i Savannah. sluskdjur från savannah har tagit sig till mina lakan och sedan förtärt mina ben som vore det en festmåltid. usch. jag googlade en uppfinning som dödar sänglöss för endast 3000 kronor. som ett stort solarium för säng och lakan. jag valde av ekonomiska och tidspressade själ att vända mig till mina goda vänner torktumlaren och frysskåpet. tack mamma för vacuumpåsarna. kuddar ryms så mycket bättre i frysen utan luft.
jag ska ta en dusch, bli kvitt min paranoida klåda, och göra festen för sluskdjur på min kropp till ett tragiskt titanic.

[f] die hard creeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback