de fattar inte...

Benen är möra, och jag är mycket mycket mätt på bananer (det är en konstig känsla). Jag kickboxade järnet igår, och tränade två timmar i eftermiddags - varav den sista timmen var "hip hop aerobics". Jag kände mig sådär hiphopcool i redan supersvettiga superslickade ohiphoppiga träningskläder och mina fula utslitna Nikeskor. Sen tappade jag också bort min iPod i ungefär en timme, ringde fem samtal för att hitta den, och kilade gymet runt till ingen lycka. Tillslut hittade jag den tackolov på mitt rum instoppad i min ena äckelgympasko! tack.

Idag var det en riktig Georgiavinterdag: regn regn regn. Jag klädde mig taktiskt i stövlar och paraply, och svettades om fötterna inomhus, men njöt av plusgraderna utomhus. Regn är inte så illa om man är rätt klädd - och inte är ute mer än ungefär fyra minuter! (I övrigt hatar jag ju nederbörd av alla slag).

Till helgen ska jag till Savannah. Jag och Frida ska "catch a ride" med min kära trustee Jeff, när han ändå ska åka ner för att bli tilldelad nästa års GRSP (spännande!!). Frida och jag rockar fett - alltid och överallt! Det komemr bli en toppen helg. Vi ska mysa lite hos en familj vi lärt känna, och passa på att träffa de andra GRSP:arna i Savannah. Kommande helger efter det är fullbokade. Det kommer bli en aktiv vår. I like. Annars kan det ju vara, liksom..

[f] "Folk fattar inte hur bra jag är..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback