grå himmel turned kvällssol

På trädtopparna skymtar solen. Men klockan är halv sex. Jag hade hellre bytt ut kvällssolen mot dagssol. Mulen dag med bitande kall vind är att föredra före regn, men kvällssol får gärna bli dagssol tills imorn. Personlig åsikt.

Ännu en onsdag har nästan passerat. Jag är dödstrött, men kan inte somna. Det är nog för sent för tupplur, så det får bli hyffsat tidigt läggdags. Jag borde dock öva på pianoläxan före läggdags för att inte behöva skämmas alltför mycket på lektionen imorgon bitti. Ikväll ska jag äta ute, med Meagan. Vi har inte setts på så himla länge, och nu när Tim och Sabrina är out of town blev det inte något Rotarymöte, så vi tänkte passa på att ha kvalitetstid till kvällen (Meagan är min amerikanska syster i samma ålder). 

Idag kickade jag butt på min drawing-lektion. Avslutade mitt första projekt (före alla andra), och kom jättelångt på min still life drawing (trots kolkrite-kravet. Kolkrita I don't like very much). Hahaaa. Jag ska ändå skippa lektionen på fredag så det var kanske lika bra :P

[f] Friday's TGI, give me a steak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback