besök på gång och semester som väntar.

ikväll kommer min familj hit till Atlanta och hälsar på mig! garanterat månadens mest spännande dag! jag har ägnat morgonen åt att sorterat toalettartiklar, och annat smått och gott som legat och väntat i badrummet. zip-lock-påsar har används för fullt, och jag kan konstatera att min necessär var ca 7 gånger mindre när jag kom hit. vad kommer alla prylar ifrån. man kan tro att jag inte gjort annat än att hängt på kosmetik/hygien-avdelningen på Walmart.

egentligen borde jag vara stressad idag. lätt stressad i alla fall. jag ligger efter med en hel del grejer, såsom studier inför de lediga veckorna som komma skall, projektarbeten i skolan, packning inför de lediga veckorna som komma skall och träning inför de träningsledigaveckorna som förmodligen komma skall.

igår spontanföljde jag med tony och löpningslaget till Tokyo Japanese steakhouse i Stockbridge. det råkar vara så att jag var den enda som hittade dit av den slumpmässiga anledningen att jag varit där en gång tidigare för bara fem dagar sedan. jag kände mig som en sann Georgian [je-årgi-an](?)!
och så är jag ju en sucker för sushi.

här kommer en bild eller två från igår kväll.

aerton på tokyo japanese steak house
hibachi cook.monique and tony, tokyo japanese steakhouse




trist på agendan är matteprovet som infinner sig om två veckor, med tanke på vi totalt bara har 2 lektioner på hela kapitlet som provet gäller, och jag förmodligen kommer plugga not-so-much.
trevligt är dock att jag nyligen fick "A+++++++ Sweet!" på mitt första matteprov av den läraren (jag tyckte tillomed själv att sju plustecken var lite att ta i. dock innebär kanske detta att jag kan fjäska till mig en position som favorit).

[f] maman, pappi, claris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback