Oct 12th

Imorse vaknade jag i perfekt frukosttid utan att min väckarklocka ringde - eftersom jag råkat ställa den på p.m istället för a.m. (Jag hatar am vs. pm. Man glömmer ju alltid bort sig).
Under min första lektion "drawing 1" fick jag kommentaren "Freja, this looks very professional. Very well done. Please move on to this [much more complicated] assignment". Hell yeah - det händer inte ofta att vår kinesiske proffskonstnär ger ärligt beröm på den nivån.

Efter att nästan ha somnat under min andra lektion (varför händer det så ofta.. jag sitter ju längst fram i mitten..) ska jag nu hoppa i mina träningskläder och gå på Boot Camp ute i friska luften. Vädret är toppen (typ svensk toppensommar-temeratur med solsken), och jag ser framemot lite hårdträning, eftersom jag missade morgonens 6.15-pass.

Jag tänker sedan relaxat gå på resten av dagens lektioner (som jag inte behövt plugga ett dyft till denna veckan), käka middag med mina vänner i matsalen, titta på gossip girl, och såklart - rita färgglada teckningar.
Jag gillar de stunder då livet är lätt. Ska njuta av denna post-midterm-test-veckan.

[f] jag borde besöka en frisör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback