halloween närmar sig

Utanför mitt fönster har det vräkt ner regn större delen av dagen (men temperaturen är - såklart - typ 25 grader med hög luftfuktighet). I rummet bredvid snackar min roommate som vanligt i telefon med aggresivt tonfall och ghetto attityd.
Mina läxor ligger och gnager mig till vansinne, eftersom jag är på typiskt inte-vilja-plugga-humör, utan hellre vill dricka te och se på film. Ska nog börja så, och ta tag i skolarbetet lite senare.. Vill ju ändå inte gå utanför huset, så någon träning blir det nog inte idag.

Igår kväll vankades det halloween förberedelser. Ikväll kommer det en massa ungar och trick or treat:ar, så korridorerna skulle dekoreras, och så här såg mitt livs första seriösa inför-halloween-dekorerande ut:













Jag borde sticka till Walmart och köpa lite seriös ansiktsfärg inför halloweenfesten på lördag (med Rotary). Hade varit schysst med lite fakeblod på halsen, och andra skador, för att inte se alltför ordinär ut.

[f] jag tror att vissa tycker jag är konstig; men jag är ju bara svensk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback