blandade känslor

idag fick jag fyra vip-biljetter till "taste of atlanta" som tydligen ska vara något restaurangevent, med provsmakning av fina restaurangers mat. varje biljett till ett värde av $75. så det är jag tacksam för. och så ska jag på teater med Rotary i november, och på svensk-helg i december, och förhoppningsvis på kryssning precis före jul :) glädje

dock är jag så sjukt trött på alla papper man ska fylla i, och lämna in, och skriva under, och det visar sig alltid att något inte stämmer, eller är otillräckligt eller att man gjort fel!
gah!
så nu måste jag ordna upp mina sprutor etc för att ens kunna anmäla nästa termins kurser/schema. bajsmacka. tråk.
och så kostar ju allt till råga på allt. det är så irriterande när man gjort på ett vis för länge sedan för att man blivit ombedd eller tillrättasagd, och det inte blir rätt i slutändan.
dessutom skickas man ju bara runt till en massa andra kontor, och människor, och ska man träffa någon speciell är det någon mellanhand som för talan. slutsats: jag hatar papper.

jag måste verkligen klämma in umgänge med mina värdfamiljer så att de inte tror att jag inte vill vara med dem. det vill jag, men jag är verkligen uppbokad emellanåt, och att be dem komma och hämta mig mitt i veckan för att bara hinna träffas litegrann känns så krävande. men det får nog bli ändra av. har inte träffat mina "barn/syskon/ungar" på veckor nu. och jag saknar dem, och vet att de frågat efter mig.

i helgen blir det atlanta. sara och matilda har dessutom av en händelse också beslutat sig för en atlanta-helg så det kommer säkerligen bli riktigt trevligt!

[f] igen: jag hatar papper. men jag har i alla fall sorterat hela bunten noga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback