redo för en helg i ellijay

Nu ska det snart bära av till norra delarna av staten igen. Norra Georgia's Ellijay är destinationen för helgen, där en stort antal vänner väntas ha en toppen helg tillsammans.
Jag har lite halsont och mår lite illa, men inget värre än the common cold. Får uthärda det hela med en alvedon eller två, ochlite halstabletter. Snart kommer biluthyrningsfirman och hämtar upp mig på skolan, låter mig skriva på ett antal papper, och sen bär det av till downtown ATL för att hämta ut Christian Chalk, Andrew och Quentin på Georgia State University, och sen ett ytterligare stopp i Waleska för att häömta upp Christian Dickenson. Det bör ta ca 2 timmar att ta sig till stugan vi hyrt (med lite extra tid att hinna köra vilse och sen mirakulöst -som alltid- hitta rätt igen).
Jag har packat min bikini inför bubbelpoolsbadandet och en hel del mys-DVDer och behöver bara köra inom och köpa en och annan pastarätt för att klara helgen.

Det ska bli jättekul.

Och jag ser verkligen framemot min Bahamastrip i decemer med Sara, Matilda, Craig och Frida!
och NEW YORK CITY under nyår-..
allt flyter på bra nu. inget att klaga på alls faktiskt. Skulle vara den bacillen i halsen då.

[f] nyfriserad igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback