halloween the american way


Jag missade helt att ställa in datum på kameran, så det står ju helt fel år och dag och tid och allt på korten. En läxa jag nu lärt mig och i fortsättningen ska rätta till.
Helgen är över och den har varit fylld av lösögonfransar, trick-or-treat, och kostymer, och det har kalasats med Rotary, och trunk-or-treatats med familjen och kyrkan.
Äntligen har jag fått frossa i godis (vilket jag nu bittert ångrar på gymmet..), och fått klä ut mig i knas ballerinautstyrsel med låtsasblod runt hela halsen (som om den var avhuggen och påsatt igen).
Det blev dock ingen vild ungdomshalloweenfest, men det kan jag ju ta igen annat år. Rotarygänget har sina karaktärer de också...
I veckan ska det registreras vårterminskurser, och jag är beredd! ska skriva upp alla mina koder i förväg så att det blir gjort på ett litet kick. Jag vill inte att någon ska ta min plats ifrån mig, nu när jag kämpat med att passa ihop ett schema som matchar mitt kommande liv perfekt.
Det kommer bli en bra termin nästa termin! Jag känner det på mig! Har bara några tråkitråktråkiga uppsatser att ta tag i under november månad och sen är jag disaru! Hello globe-trottering!

Följande bilder är kort sammanfattning av några ögonblick från helgen. Lite halloweenkläder, lite halloweendekoration, lite galet totalöverdekorerad trädgård. Att folk orkar. Man undrar ju hur julen kommer se ut!




Michaela, 14 - Indian,    David, "German"


Caleb, 8, Jestar/Joker


Kennedy, 10, Avatar


Trunk or treat (baklucke-pynt)



Ett hus vi trick-or-treat:ade hos


[f] nämnde jag att vi har 23 grader varmt den 1 november?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback