GRSP in my heart

Vi har alltid så himla kul när vi ses, GRSP och jag.
I helgen var samtliga (utom en) samlade i norra delen av Atlanta för att tillbringa höstens sista GRSP träff tillsammans.
Vi hostades av klubbarna i Sandy Springs och Alpharetta, och det bjöds på många treats.
Första natten (fred-lörd) tillbringade jag tillsammans med super crew Sara Jane Hondrue, Sara Rywe, Christian Chalk och Craig Macintosh hemma hos Diane och John Norton utanför Gainsville (norr om norr, så att säga), i deras feta lyxvilla, med ute-hottub, källar-bar (all inclusive) m biljard, biosalong och diverse andra spelmöjligheter. Dessutom kompades vi av en utomordentligt bra radiokanal natten igenom. Antal timmar sömn:  2,5

Nästa dag (lördag) forslades vi till Metro YMCA, checkade in, och spred våra prylar everywhere.
En buss à la femtiotal (se bildbevis nedan) körde oss till Georgia Aquarium - världens största aqvarium, litermässigt.
Där tillbringade vi måånga timmar bland hajar och småfirrar, lite lätt illamående från min sida pga sömnbrist, hunger, och min eviga fobi för undervattensfilmer (såklart fanns filmmonitorer överallt för att försvåra min situation). Fiskarna var i alla fall coola, och jag har klappat både rockor, minihajar, och tigerräkor (de senare var de mest läskiga).

Lite lunch på en random parkeringsplats (helt i GRSP-stil), med skinkmackor och chips (helt i GRSP-stil), följt av en lång eftermiddag på Coca-colamuseet. Fortfarande lite tröttillamående lyckades jag njuta av vistelsen till tusen i alla fall, och det hela avslutades med smakprovning av 50 olika läskedrycker från alla delar av världen. Resultat: läskmättnad

Kvällen på YMCA var legendarisk. Bubbelbad i stekhett vatten, kasta boll i simbassäng, klättervägg, innefotboll (jag har sjuukt mycket mer talang än jag trodde efter 12 års uppehåll), basket (ingen talang), lite stretching av vänster rumpmuskel och Sara's framsida lår, och måånga djupa djupa diskussioner natten igenom. Dessutom fotbollsspel, biljard, pilatesbollande och fruktsnacksande inpå småtimmarna. Antal timmar sömn: 3

Söndagen bjöd på fantastisk frukost, skjuts tillbaka hem till Morrow, lite facebookande, och sen en kort nap. Antal timmar sömn: 5

Upp klockan sju, för kvällsmat, och klockan nio läggdags. Antal timmar sömn: 12
Lite lustigt är att jag fortfarande är supertrött, trots min mastodont nap igår, och långa natts sömn. Tror jag inte kunde koncentrera mig på att sova djupt nog. Så måste det ha varit.

[f] plugga? not so much!






Sara, Christian, Craig, Sara och 40 graders bubbelpool i utetemp 12 grader.


Lite lunch på en parkeringsplats ur bakluckan.


Äggbuss, har förmodligen sett bättre dagar. Rymde nästan 60 pers.


Utanför World of Coke. GRSP 2010-2011




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback