McDonough, east lake rd.

Ikvall ar min sista kvall pa ett bra tag har i McDonough. Imorgon ska jag till Clayton County; skriva prov i skolan och sen ga pa rotarymote med min andra klubb, och darifran sedan folja med den andra familjen hem. Det kanns bade spannande och laskigt pa samma gang. Jag har blivit helt invand i den har familjen och trivs som vilket annat syskon som helst skulle gora, och det finns ju alltid en liten risk att nasta familj inte ar lite passande. Men, jag tror de ar himmelska, aven de. Det har i alla fall verkat sa pa vad jag hort av dem tidigare.
Jag har last ut Twilight, antligen. Dear Goodness vad jag laser sakta ibland. Lite ovan vid engelsk lasning, tro det eller ej (och jag som laste universitetsengelska for mindre an ett ar sedan..). Nu ar det bara till att borja pa New Moon, och vara som alla andra tonarstjejer :)
I ugnen ligger tva kycklingar och rostar sig, och pa spisen prepareras ris och arter och annat amerikanskt, sa jag tankte lagga in en hjalpande hand eller tva sa smaningom.
Igar hjalpte jag till i familjens Pickles-fabrik (las garage). Det var varmt som tusan med kokande vatskor overallt och gummihandskar och desinficering varannan stund, och riktigt roligt jobb. Kul med lite omvaxlade mekaniskt arbete, och for jobbet tjanade jag $50 pa en kvall! jag tankte gora det gratis, men efter manga om och men var jag tvungen att ta emot betalning i alla fall, eftersom alla andra ju fick betalt. okej. Dar fick jag igen pengarna jag lade ut for mina svindyra collegieblock. (rakade valja de mest fancy, som i mina ogon sag mest ordinara ut..70 kronor styck, mannen!)

[f] Chickin' Roast, with hot weather on top.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback