koncentrationssvårigheter, efter tre dagar i skolan..

jag sitter i skolan och pluggar effektivt.
hahaa, nej, för jag cyklade hem. och inte sitter jag och pluggar effektivt hemma. fast borde. en liten snabbis. innan nästa pass engelsk grammatik. tre timmars håla i mitten på dagen kan vara positivt - om man har ork och energi och koncentration att effektivt använda tiden till studier - men i mitt fall tappade jag sugen, började glo på folk i cafeterian, och sen kom jag tillslut på att jag glömt en av de viktigaste böckerna hemma. damn.

here i am, i mitt kök, och ute regnar det jättemycket. givetvis. så jag kommer bli blöt och stresssvettig (troligen - i know myself) till ett-föreläsningen. life's a bitch, ibland. Men ikväll blir det musikaltittande på AF. och en massa härligt umgänge i goda vänners lag. nice.

[f] over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback