vatten från ingenstans.

nu är det datadampens tid. micke gick. han ledsnade. min dator vill inte installera något, kan inte öppna externa diskar och ger den där error-tonen var och varannan minut. är detta slutet? eller kanske början? är det dags att skrota denna skit och skaffa ny laptop?
pengar pengar pengar. inre kris. vill, kan, men aaah? mac book pro för mååånga tusenlappar, eller nån random PC laptop för färre tusingar?
många bud från olika håll.

misär. typ i alla fall. idag har jag tvättat (igen - det tar aldrig slut), och sett på film. jag kommer ingenvart. målat naglarna, diskat. micke har skrivit tenta och är rätt säker på att det gick bra. jag går inte ens ett program. ta tag i livet freja. suck. tvätten var i alla fall en bra start. och jag har städat övervåningen och badrummet. men nu är det nån läcka, så det är ny pöl att torka upp varenda gång jag går in där. och jag hittar inte källan. bara pölen.
och ännu en gång har jag skippat skolan. fegt, slött. men ignorerar man ångesten mår man rätt bra ändå. apati. mikaela fattar.

ikväll blir det i alla fall socializing för hela slanten. med plastrid, axel och david. och systemets finaste.
borde jag ta en nap? skärpning. kom till skott nån gång. så jag hänger tvätten och fyller nästa maskin. rent och torrt in i skåpen.

[f] jävla vattenpöl från ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback