grubbel

jag talar för mig själv. på ett ganska så ocharmigt pensionärsvarning-sätt. jag kommer på mig själv ibland. oftast är det på kvällen när jag gått och lagt mig. dagens sista grubbel. igårkväll sa jag till och med högt "oj, jag pratar för mig själv" efter att jag kommit på att jag pratar högt för mig själv.
min farmor pratade för sig själv. "då har jag gjort det, och ska göra det här och det där". jag har nog fått det från henne. synd är dock att det ibland slipper ut lite olägliga kommentarer eller tankar/hemligheter som inte bör sägas. jag får öva mig på tystnad helt enkelt.

jag måste ha en vit jacka till sensation white nästa lördag. borde nog dra till nova nu snabbt. om ingen har en vit jacka att låna ut vill säga... den ska bara direkt in i garderoben så allt är safe.

[f] idag var jag inte alls sugen på frukost, fastän det är lördag och långfrukostdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback