ett litet infall av uggla.

jag sitter och lyssnar på magnus uggla. när hände det senast? kan verka helknas, men jag har haft "nitar och läder" på hjärnan några dagar nu, och det är ju förbannat irriterande när man inte kommer på alla orden i en refräng man grubblar på hela hela tiden.

får jag inte nitar och läder,
höga stön och porriga kläder [...]
så dissar du alla mina manliga behov.

vackert som fan. eller?

idag har det haglat så mycket att jag inte kunde somna på tv-soffan - fastän jag var jättetrött. det blir bussen till jobbet idag. sen kanske jag kan promenera hem från nova ikväll för att inte bli soffliggare på heltid.
och kanske titta lite i en skolbok. se om disciplinen plötsligt vill infinna sig. (troligen inte), skäms.

[f] köpt varm jacka nu, och tänker på den dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback