allt på en gång.

i måndags mådde jag bra som fan. var hos sofie och käkade marängssuisse och allt frid och fröjd. men natten var kall, jag frös som fan, och vaknade med svullen hals. jaha - inget jobb, inget plugg, bara film. skönt på sitt sätt.
i onsdags var det trettiotre gånger värre. what the fuck? jag som typ aldrig är sjuk, och som dessutom i flera veckor bestämt sagt till mig själv "nänänää, här kommer inga virus till". Så mamma fick komma ner till Lund, hämta mig, behandla mig, och älska mig. Och på vårdcentralen tog det tre minuter på labbet att få fram ett tydligt positivt svar på min halsfluss. HELVETE. jag har inte tid med sånt här shit. men har ju i alla fall penicillin nu, så man ser ju tydliga framsteg i alla fall.
men jag kan fan inte sova på nätterna. bara på dagtid. inatt sov jag mellan 02 och 05.30. Sen väntade jag till Clara skulle gå upp, och joinade henne lite på morgonen.
Men inte nog med lite kass sömn och feberdrömmar. Nu fick jag mini-tinnitus i natt, och vänster höft har typ-gått-ur-led, efter att jag sovit. vafaan.
när ska det bli slut på skiten. imorgon ska jag upp i ottan och skriva SAT i malmö hela dagen. timingen är perfekt som alltid.

[f] inte irriterad alls. heja sjukdom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback