absolute 90's och packande

På sportify har jag hittat Absolute 90's Vol 2. Precis vad jag är sugen på ikväll. Lite Robyn, lite Ronan Keating, Eric Gadd och Mauro Scocco och en massa andra nostalgigodingar. Kan varmt rekommenderas.
Nu ska jag sanrt bli i packartagen. Ska till Budapest med familjen imorn, och det gäller att inte överpacka, min väska är inte stor alls.
Har varit på Nova med Linnea idag och bara myst. Hur ofta går man på Nova och trivs? Jag som tillomed jobbar dör - brukar vara så less på det, men idag var det perfekt. Inte för varmt klädd och inte vidare fattig heller. Sen käkade vi på Ebbas - och nu är det beslutat: nästa gång blir det pannkaksbuffén. Lätt värt 99kr verkar det som. Vi gick snopna förbi pannkakorna och alla tillbehör efter att ha beställt varma mackor (som iofs var fantastiskt mättande. Jag är fortfarande i eftermatkoma).

Hur kan vädret vara såhär trist? Hur är det möjligt? Man frågar sig gång på gång, hur är det möjligt, hur är det möjligt?

[f] Just d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback