dan före (våffel)dan

jag sitter och e lite trött-mixat-rastlös bland kaoset av papper på bordet.
tanken är att det ska övas gamla högskoleprov (och helst också räknas ikapp typ tre miljoner uppgifter i matteboken), men på ngt sätt har jag fokussvårigheter, klockan är redan kvart i tio och jag funderar över att lägga ner. motargument skulle kunna vara att det är orättvist mot Clara som har sveinmycket plugg och kommer få sitta uppe ett bra tag till.

jag stressar upp mig för att jag måste vara så taggad - så att jag får bra resultat och oroar mig på något sätt för att jag ska komma dit och inte kunna fokusera, tänka på annat och ha spring i benen. måtte detta inte ske.
fan i så fall. samtidigt är det ju bara högskoleprovet och jag har ju aldrig skrivit det innan så det är ju bara att ge järnet och ta det som det kommer.

Arjen och jag har inte kunnat hitta en endaste ledig tid att "plugga" på gamla prov ihop. och inte kan jag ju sitta hör och vänta. sätt fart, läs öva, läs öva.

[f] har tagit på mig alldeles för mycket jobbtider. så fucking dumt!
mission: öva på att säga nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback