regn sol och guld i mund

efter 25-35 grader i flera dagar var det underbart att cykla i regnet igår. solen var borta men värmen var kvar. hade ingen jacka med till jobbet, men sörjer inte. ljuva sommarregn. 
mina två semesterveckor  har till hälften passerat och jag pausade med en jobbsöndag. faktiskt smärtfritt, och ganska behövligt. (trodde aldrig att jag skulle erkänna mig som en arbetande typ)

nu är det en vecka kvar på arbetsfri vecka, och jag vill hitta på roliga ting. kanske åka ngnstans? men var? måste ju också ha någon med mig och någonstans att bo.  to be continued. någon med idéer?

ska avsluta min seeega långfrukost nu (kl 10.57) och kila till malmö. kanske införskaffa något festligt plagg, och sen tas på suchidate av lovely amanda. hon har dessutom flyttat in i ny fräsch lägenhet vid david halls torg, så den ska det festas på också.

[f] accompany me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback