thainudels till kvällsmat.

på vägen hem från jobbet satt en farbror och tittade ut, i buskarna på sankt hans backar. han log. han verkade nojd. han var en mycket söt farbror. varför man sitter och ler på en bänk inne bland buskarna om man är söt liten farbror , är och förblir ett litet mysterium.

sambal oelek skvätte upp på min tinning, och jag tackar tjänstgörande i himmelen för att mitt öga skonades.

nu ska jag se nästa avsnitt av gossip girl. i morse innan jobbet hann jag precis se ett avsnitt innan cykeln kallade.
jag älskar att vara fängslad av serier. serier är ett smart påfund.

[f] läste om uppfinnare i damernas värld. vad ska jag uppfinna?

Kommentarer
Postat av: alexandra fornander

angående sambal oelek i tinningen.. har du nån gång fått wasabi i ögat? inte att rekommendera! någonstans!

grym blogg för övrigt :) kram från kusse

2009-08-09 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback