nakenfis ch sol i sinne

Det är 27, 5 grader varmt i skuggan, och jag har nakenfisdag (igen) för mig själv ute på landet hos mamma och pappi. Dvs bikinitrosor, och emellanåt även tillhörande BH, men den åker av och på alltefter hur molnen rör sig på himlen. Mest sitter jag under parasoll och räknar matte, tar banan-paus och gör andra små onödiga avstickare från matteräknandet. Det planerade motionerandet har det inte precis blivit mycket av. "Det är nog fär varmt", och "matte måste ju räknas". En riktig slapparvecka. Syrran jobbar, likaså moren, men pappi, som är ledig, har nästan ännu mer för sig. Han är upp över öronen förtjust i sitt nya sjöflygplan, och hela kvällen igår ägnade vi åt att simmandes förankra "Cuben" en bit ut från stranden för att inga kids skulle få för sig att vandalisera under natten (man vet ju aldrig). Nu är han uppe i luften igen och "känner efter" hur den uppför sig.
I källaren står flädersaften och drar, och jag är snart redo att tillreda nästa sats. Sommar I love!
Dessutom har jag nu lärt mig spela ett jättesvårt (?) barréackord på gitarr (fast det låter fortfarande horribelt)

[f] flether-saft, Here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback