milk, milk, malmä

jag har hårfärg på öronen, och på armen. och i håret såklart. därav namnet hårfärg.
helst ska det inte bli ngn märkvärdig skillnad, bara (om möjligt, höhö) mer glans och jämnare ton.
jag fick rådamp på jobbet igår i ett av provrummen. såg min hårfärg bakifrån i spegeln och tänkte på en tiondels sekund - nu får det bli liten ändring!

idag har jag ledig dag och hade tänkt göra två stora utflykter,men klockan är redan elva, så det är tidsmässigt kört, och jag irriterar mig lite. istället får jag idag ta mig till malmö m linnea, fixa ärenden över internet, och räkna tontals med matte och handla mellanmjölk till kaffelatte.

jag är nöjd med gårdagkvällens utebio på mejeriet. "milk" med sean penn och han den snygge i amerikanska filmer - ni vet han som spelar rika kompisen till spindelmannen. ah.
dessutom kom ju axeman och max friberg med bror helt oväntat dit också, så win win för mig, med tanke på att linnea var där.

[f] hårfärg - ur

Kommentarer
Postat av: mika

vill se hur det blev!!=)

2009-07-31 @ 04:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback