franska, finn och freja

panne - för att en jag inte diggar asmycket (konstig typ)  vill "passa på att byta nummer".
och för att fler och fler i min ålder får barn, och själv har jag knappt slutat kalla mig själv barn.
dock fick flickan heta Freja - ett namn helt i min smak :)

och så var det najs som fan att ha elna på kvällsmiddag, och efter häng-out hos mårten med vänner.

nästan hela dagen har varit i franska språkets tecken. med fransyska vid sin sida i sex veckor kommer syrrans franska bli fucking superb och utklassa mig med hästlängder. tusan. fast jag fick öva mig jag med.

och efter många år av flummiga funderare har jag äntligen fått veta den sanna myten om Jätten Finn. tydligen så är den stora boxen i kryptans mitt tillägnad nån biskop och alltså inte jätten Finns begravningslåda. jahap.

[f] panne - panik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback