matte sökte husse, fann husse.

axel tippade följande om gårdangens film "matte söker husse" på TV3, som han vägrade se: hon hittar ingen kille, dejtar dejtar och sen dyker han mannen upp med en hund och så lever de happy happy. typ
jag - som faktiskt inte ger mig ut på djupa vatten och bara gissar en handling rakt ut i tomma luften, utan istället ser filmerna innan jag uttalar mig dumt - kan meddela att axel inte alls hade rätt i sin gissning. han tippade inte att det skulle finnas en andra mycket lovande kandidat med i kärlekshistorien, och inte heller gissade han att det skulle bli lite krångel i mittpartiet. och inte antog han att "matte respektive husse" egentligen inte alls ägde egna hundar utan bara lånade ihop varsin hund inför sin blinddate i hundparken. att axel sen hade rätt i alla sina fyra gissningar nämnda ovan, tycker jag nog inte riktigt gör honom förtjänt av att slippa se treans romantiska komedier, och lite fusk var det ju att han använde sig av den lilla tv-tablå-texten på tv.nu när han tippade handlingen.
axel - du missade john cusack - hah! och det var inte alls så mycket tema hundar som du trodde, så det så!

[f] en torsdagkväll med förutsägbar romantisk komedi är faktiskt jättemysigt. ultimate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback