igår åt jag svarta vinbär i massor hemma hos mammi och papi i oaktown. smaskens.

nu har jag skaffat mig en vattenpipa på möllan. helt spontant oplanerat oväntat. men blev så ivrig att få till fralles nya crib att jag inte kunde hejda mig. dessutom hade jag kusin ester med mig som guide och smakråd i djungeln av varianter. till förmånligt pris fick jag en egen kombinerad helt galen variant med vacker glasbotten med gammeldags metallutsmyckning, neongrön slang, och koppartopp. min arab var dessutom mycket demonstrativ och prutvillig. jag är inte helt lätt att ha att göra med.

på bussen hem till lund från malmö, dit syftet i huvudsak varit att fika med moster och ester, passeras sonyericsson-hållplatsen och på kliver flertalet snubbar. en av dessa inte särskilt gammal, inte särskilt snygg, inte av särsklt intresse för mig alls. och såklart hälsar han på mig med ett "coolt" tjena tjena. - eh, va? känner jag dig? (han tittade ju på mig som om vi skulle typ giftas imorn. men han hade tagit fel person, apparently. thank god att han i alla fall hade en viss person i åtanke.

golvet i källaren är lagt och jävligt fint. mycket finare än ikeas demonstrationsbild på nätet visade.
nice work, mickepicke och alla di andr.e

[f] sallad quinoa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback