20.39 sunday afternoon

det funderas starkt över att gå till sängs nu. 
alternativet hade i och för sig kunnat vara en joggingtur nu när solen inte steker längre (och när gårkvällen bjöd på inmundigande i tomma kaloriers tecken), men min trötta kropp måste nog vila. söndag idag, så trots allt inte tvång att "ta tag i livet" förrän imorgon.

det var i s munkarp det hände! vi är alla nöjda med gårdagens fest, lite smärre olyckor till trots, och det var mycket folk och fint väder. precis som det ska vara när s munkarp visar upp sin bästa sida. kul med många vänner, gamla vänner, nya vänner, långväga vänner och kortväga vänner. och brännboll (med sanslöst knasiga regler - dock).
eftersom sängplatserna var färre än antal övernattande, spenderade jag mina många timmar av djup ostörd sömn på en 7mm tjock stolsdyna på golvet i mikaelas gamla rum. men jag hänger inte läpp. kommande natt bland bäddmadrasser, täcken och krussidullkuddar kommar bli desto bättre.

så här ligger det till: must-do's i veckan:
skicka in viktiga papper och ansökningar
öppna matemafuckingtikboken
måla/dona/fortsätta det spännande inredningsprojektet fralles crib
träffa leonie
kolla upp det där som kallas malmöfestivalen
åka upp sommarkortet - landskronapicknick någon?
stånka i källaren med mickemika duo.
ringa halle och önska lycka till med början på framtid:fas 1.2
hang-outa med schyssta folk.
skaffa vattenpipa (i crib-syfte)

[f] även must-do: återuppta kontakten med, sedan flera dagar tillbaka. sågottsom unreachable family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback