varför mörknar det om kvällen?

idag hade jag fem missade samtal när jag slutat jobba. från olika! det händer inte var dag för en sån som mig. att tre var från ngn i familjen e inte så noga. iallafall två som verkligen ville få tag på mig. I like!
bland andra amanda. vi pratade så mycket att jag fick hoppa av cykeln och börja promenera. (min bikey har ju fastnat i trögaste växeln, och eftersom jag bor på toppen av jorden (lund) är uppförsbacke ett måste, och jag klarar inte att genomföra med en hand). jag lekte mentor med amanda; typ vad vil du hitta på i din ungdom för olika äventyr, och hur ska vi lyckas genomföra det mm. mentoriza e min grej. liksom låtsas att mina få erfarenheter faktiskt kan guida människor i resan vi kallar livet. prata och prata (jag gillar att prata) och få det att låta bra och få andra att må bra, eller bättre - eller mer förvirrade. och i mitt mentorizande av andra kommer jag nog lite mer på rätt köl med mig själv. motoveras och sporras av tips jag ger andra. som att vara sin egen hobbyterapeut med en stand-in-åhörare.

nu ska jag roa mig med att bli sorgsen till sex and the city-filmen - igen - så blir sofie nöjd och alla e nöjda.
clara e här med sin klasskompis josefin kaminski, som ser ungefär exakt ut som sin syster tove. så tänker kanske kanske de som påstår att jag och clara har liknande drag.

[f] jobbdag sammanfattning: bjöd på godis, organiserade och svettades på lagret i timtal, avbröts av en green cargo-kille som ville bonda och vi ägnade oss lite åt bandning av lastpallarna. och 90 nya jackor. och vika vika vika. stängning - och mörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback