onsdag 17/9

alldeles snart kommer axel hit igen! alltid lika kul när han kommer och kryddar min tllvaro. vi ska nog bara såsa, som vanligt, men umgänge framför tvn är inte att förringa.
jag har ju dessutom preparat en äpplekaka, som ska tjoffas in i ugnen lite snabbt. vaniljsåsen e klar i en kopp i kylen. vilken bullmamma jag är. pappi e här och undersöker flyggubbe, jag har precis bestämt fika hos linnea imorgon med mikaela, och förhoppningsvis blir det lite ut-i-malmö på kvällen. har ju all tid, och nog en slant till övers med. bara outfitten som ska ordnas! (och frillan, my god. lika jobbigt varje gång!)

nu är det 11 dagar kvar till 29e september då jag och emelie hallon drar till Aix-en-provence, och därmed det stora äventyret börjar (läs: den stora ångesten).
vi vet inget, kan inget, men hoppas allt.
vi har flygbiljetterna till marseille dock ännu inte ett endaste litet hum om hur man tar sig vidare till aix, men med organiserade emelie, och spontana (läs: oförberedda) mig kan det ju bara bli roligt.
hoppas fransmännen inte e så läskiga, som de brukar vara.

nu ska jag mysa med axel.

[f] måtte gud ha bra avsikter med min framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback