fredag igen

min näst sista fredag i sverige - på ett tag alltså.
och ikväll blir det malmösvängen som gäller. sitter just nu med jessica simpsons dunkadunka i högtalarna, i trosor och en tröja som inte lämpar sig för annat bruk än att sova i - knappt (vaknade med ringningen nånstans närmre naveln än halsen, sömmerskan måste slumrat till just då). har just avslutat min delikata frulle bestående av stekta ägg, burkmajs och ajvar relish. jumm!
ännu en sysslolös dag framför mig, och även om klockan i och för sig redan är lite i tolv känns den kommande dagen redan lång. utan arbete blir man fan lam. sitter bara och glor och gör inget vettigt att dagen.. har ju redan tvättat igårl, och städat, så det enda som återstår är duscha (i den nyskrubbade duschkabinen), klä mig (från högarna av mina nyligen perfekt vikta kläder), och dra ut på stan.
tragiskt att det krävs att man strosar på torgen för att det ska kännas som en meningsfylld(?) dag.

ååh, nu ringde mange just, så nu har dagen fått en otrlig betydelse plötsligt. vad mysigt - jag ska luncha med abbe och mange. najs!!

[f] varför tar det alltid så himla lång itd för tjejer att göra sig iordning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback