"som fredagen den trettonde, fast måndag"



Hej vad det går! Nu vet också Emelie hur man putsar fönster! Se och lär av Freja.

När min familj kommer hit ska de få ta med sig lite grejer. Min dator till exempel, så att det kan tittas på film med bättre ljud än det emelies Acer erbjuder. sen skulle påslakan häja livskvalitén. visserligen ser det fräscht ut med vita nya täcken, med det stulna vita lakanet från senaste hotellet (där de ändå var bittra så ofta att de förtjänade det), men lite tyg utanpå som man kan tvätta då och då skulle ändå göra susen.
sen ska min allra tjockaste jacka med. solen skiner rätt ofta (idag dock duggregn), och det har hittills varit varmt, men när tempen sjunker blir det riktigt bitande - sol eller ej.

denna vecka ska jag och emelie ha picnic vid kusten med andra ungdomar, vi ska bjussa grannarna på kaffe, på kvällsmat och säkert gå ut på fredag. Man måste hålla sig sysselsatt så billigt som möjligt!
fan så jävla mysigt vi har det. I love. Aix är verkligen den sortens stad man spenderar varje vinter i som pensionär. (och helst också som ung).

nu vankas det lite läsning. vi borde verkligen gå ut med vår hund också. Det har vi inte gjort en enda gång. stackars sate. hoppas ngn annan gör det. 
 
[f] se även emeliehallin.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Leonie

jag följer era bloggar maniskt. det ska ni veta. och varje gång jag läser saknar jag er mer och känner bara att jag vill droppa allt. ta mitt pick och pack och åka till er. men det vet ni:) (och tack för raderna, freja, det värmde verkligen om hjärtat, jag började nästan gråta. vill bara säga att detsamma känner jag om dig, och det känns fint att veta, att var jag än åker och vem jag än träffar så kan jag alltid komma hem igen och landa, och då finns du där som en klippa!) kärlek och kramar till er båda.

2008-10-14 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback