Aix Aix Aix

jag och emelie e nu medlemmar pa internetkafét. emelie tog sjalvklart alias Halle, och jag for att skamtatill det sager att jag vill heta fralle. logiskti till tusen men nar jag bokstaverar tror jag att det inte blir helt korrekt sa nu heter jag istallet Flalle. tack for den mr Bakom disken.

vi har skrivit ut vara CV nu, de har blivit rattade; emelies av en snall man pa frankrikes motsvarighet till AMS, och mitt av den lika snalle mannen Mr Bakom disken pa internetkafét. C'est Parfait!
nu ska vi snart bara hem och luncha, sen e det ut pa stan pa jakt efter en liten syssla.

undrar hur det kommer ga.under lunchen ska vi lagga upp strategier tankte vi. vad sager man smartast? hur mycket ska man prata och inte prata, vem ska vi prata med etc etc..

hur fan kan fransmannen inte ha ett enkelt knapptryck for punkt? man maste halla ishiftknappen for att fa punkt. fucking annoying, men inte i-landernas storsta problem.

igar var emelie pa nan form av thai-box, medan jag tog en kort jogg, och sen satte pa kvallsmaten; en mycket delikat gryta. mums.
vi handlar kottvaror efter promo-skyltar och denna gangen blev resultatet verkligen bra, men grytkott. det har mest varit emelie som lagat maten och frukosten, sa det var kul att kunna "gora en insats" :) till lunch blir det rester, och ikvall ngn annan snarlik ratt, med resterande kott fran samma bigpack.
vi ska ocksa pa Jacob's ikvall, som vi tipsats av var favvotjej pa turistbyran. vi vet egentligen inte riktigt vad som hander dar, men det ska vara ngn form av typ mote for nya ungdomar eller kanske ngn studentkvall elelr sa. aterstar att se. hoppas att dar sitter en och annan trevlig kompis och vantar pa oss. garna fransk sadan.

ska leta kör nu ocksa. sa vi far lite sysselsattningar.
om man vill komma hit och halsa pa sa gor det snalla! skulle vara jattemysigt

häpp o hej.
[f] brakade en av vara koksstolar idag. alla pinnar flog at alla hall. inte fan var de i bra kvalitet, som var hyresvard noterade i kontraktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback