vinkväll, analys och vänner!

halle snackar med bambi för första gången på flera flera dagar.
själv sitter jag med ett glas cocacola i soffan för att lugna magen - cocacola sägs ju vara maglugnande - och väntar på våra två alldeles egna kompisar, jessica (UK) och anna (Brazil), och som socker på toppen kommer även Jess' kompis Adrian som bara pratar franska (och det sägs att han är riktigt ögongodis). det kommer bli en intressant franskkväll. jag har fixat ihop en tapasbuffé som täcker hela bordet och favvovinet står förberett. ostar, korvar, kex och andra franska delikatesser - på svenskt vis. nu måste jag bara ta lite tankepaus från adventsljusstakstävlingen som äger rum imorgon, som jag ju annars tänker konstant på. det ska bli så himla spännande. hur ska det bli? hur ska det gå?

halle snackade med bambi för första gången på flera flera dagar. it's gonna take some extra flera flera dagar.

[f] "you kind of deserved it"
       ursäkta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback