inkomst accumulerat: noll kronor

fingrarna går. ibland är det bara sådär enkelt att texta, tangentbordet gör precis som jag vill och även om jag är tom på bloggmaterial är det lika bra att passa på.
det är söndag och aix bjöd på strålande sol och myspyskänsla. vi tog en eftermiddagspromenad i det fina vädret till teatern, gick högst upp och satte oss i kvällsolen bredvid alla franska livsnjutare, typ hiphoparen i Diorsneakers och världens största mobilheadset, tjejen i partydojjor och aladdinbyxor, och studentkillen med flipflop och alldeles för låga byxor.
jag började springa idag igen, men benet är ännu inte på topp. jävla ben. för det funkar liksom att jogga, inga problem, men precis när jag kommit hem och stannade till längst ner i trapphuset kom smärtan till min insikt. fan då.
bambi ringde precis emelie och hon är alldeles glad och fnittrig nu. hon har en crush. david frågade mig om jag har någon crush. svaret är nej. det är lite skönt, men samtidigt lite synd att inte jag har någon sådan, fast jag slipper ju å andra sidan allt krångel när vi ska lämna, vilket vi ju någongång kommer att göra. hemma har jag ju alla mina flickor och pojkar i alla fall. det ska bli kul att komma hem till jul! yes, you heard me - it's gonna happen! biljetten är bokad. biljetten är betald. plånboken är platt. vilket leder mig till ämnet Fundraising: Rädda Halle och Fralle.
Antal donationer:  0,00 st.
Totalt insamlad summa: 0, 00 kronor.
ingen har skänkt minsta lilla bidrag. och jag som trodde att välgörenhet var inne. är jag älskad? är jag bortglömd? är jag naiv, egoistisk?  vi kan skylla på finanskrisen hellre än ickebefintlig välvilja att rädda två mycket utsatta personer, med mycket osäker framtid. ännu en gång görs ett försök till insamling, med hänvisning till nedanstående inlägg.

[f] åå, linser! igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback