regn

det regnar och regnar - idag igen. det åskar.
kanske kommer alla trehundra 65 regnadagar i en följd nu. trist i så fall.
ska vi hem till jul? kanske. stanna över nyår då också? vet ej. i alla fall definitivt inte styra upp fest, det får någon annan göra, we tell ya. vi får se hur vi gör. det finns så många om och men. jobba? slappa? vila?
men vi lämnar inte aix så lätt i alla fall. inte. här vill man vara, här vill man bo. oh, ho hooo.
på tisdag ska vi gå ut. definitivt. jag, emelie och hela världen! idag är det måndag.

[f] tänker på folk. det får mig att fnissa. livet är lustigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste vi verkligen gå skilda vägar? Hmm, jag kan till och med överväga att skippa en prins för dig. Du vet, allt shit om att vänner går först och allt vad det kan vara... men utan frej? NEJ!

2008-11-03 @ 23:48:00
Postat av: Leonie

ni kan komma hem till jul, då kommer jag hem. och jag styrar inte upp någon fest. men gärna mys med er två hos mig i poolen och utgång dagen efter julafton? saknar er otroligt.

2008-11-12 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback