rooibos

Mamma ska komma och hälsa på mig imorn. jag jobbar på dagen och även på söndag, jag är väldigt trött, men okej, har inte träffat mamma på jättelänge och ska ju snart åka iväg, så det skulle vara lite orättvist att inte ta emot henne. Claris ska jobba på TeaPot. Trevligt för henne att hon kan tjäna ihop lite kosing! Som jag då: helgjobbare.
Dagen på jobbet var så jääävla jobbig!! jag jobbade bara fem timmar, men var väldigt trött när jag kom, och det var helt övermycket att göra, och problem och annat. och jag har varit en torris idag. Det slår mig ibland hur jag på jobbet inte är varken glad eller bitchig (händer skrämmande ofta dock), utan istället är så humorbefriad och ocharmig. Folk skojjar och skämtar och jag ler lite lamt och tycker det är urtråkigt. I'm boring. Idag var det en man som skulle klä sig till dragqueen, och frågade mig tiotusentals gånger och hjälp, och skämtade och var jättetrevlig, men det tog mig halva tiden att ens fatta att han avr trevlig. Typisk tråkig expedit=jag.
har glott på tv hela kvällen, och ändå inte sett någonting. Datorn tar över en ibland, och ändå gör man inget vettigt på den heller. Sovdags. Så man orkar med det tunga livet.  :P

[f] 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback