back in black! (som amy w skulle sjungit) eller..back in blackout!

jag vaknade vääldigt tidigt.. redan vid tre på morgonen, och flera gånger om. Bara för att jag verkligen behövde sömn. Sov med pappa som snarkade asset av sig (och mig), så jag fick mitt i morgonstunden byta sovrum till kallt täcke. Sen ringde väckarklockan vid 05.00. KILLING ME DAMN IT!
Idag stack jag och bigboss till Hässlehåla för att hjälpa lindex med inventering av allt i butiken! tjohoo, blip blip  blip. fast det var rätt mysigt, så jag ska inte gnälla på annat än att det var tidigt i början och att det var kallt ut och frost på rutan och halt på vägen!

Vi bilade ner till Lund sen - bigboss of nova, bigboss of hässleholm och jag. Stannade på (hör å häpna) citygross i Höör! Wow, DET var en stor butik!
Medan bigbosses skulle handla väldiga mängder kött till sina respektive middagar, så skulle jag tanka, eftersom papps krävt detta (och för att mätaren var nere på rött. All ära åt Gårdstånga, men kanske inte den plats i världen där jag gärna blir strandsatt. Det gäller att tanka i god tid, tänkte jag!)

"Sätt in kontokort" Check "Slå pinkod" ... whatthefuck! jag kunde bara ine komma på vad jag har för kod till mitt VISA, och kommer ännu inte på det flera timmar senare. Jag testade två olika som "rimmade bra" i hjärnan, men nope. jag använder mitt bankkort vääldigt ofta, typ för varje litet tuggummi på pressbyrån, så denna blackout skrämmer mig verkligen. Fem sex dagar utan att handla på kort och jag har totalglömt.

Och magen väller. känns det som. soppa soppa soooppa!

Den tionde februari bär det av till landet ingenstans (eller landet allover: Australia).
Ska resa själv! (moodigt jag vet, alla beundrar nog min styrka! gah!) Vad ska man packa, hur tungt blir det att böra? kommer jag få vänner? kommer jag bli pank? kommer jag få jobb? kommer jag bli omringad av halv-( eller såklart helst hel-)nakna snygga unga män från diverse orientaliska och europeiska länder? Kommer jag inte bli omringad av snygga unga män? Hur ska det bli? Hur ska det gå? Måtte jag anses vara en trevlig Swedische girlie, som folk tar hand om.

[f] To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback