another friday

Jag har precis msn:at med axel som är hos astrid i Tokyo. SÅ avundsjuk jag är på det!! De ska ut och festa järnet hela natten, med karaokebarer och japanklubbar. Här sitter jag hemma och huttrar i kylan och väntar på att åka till jobbet för kvällspass.
Fick på posten en redogörelse av ngt slag från banken ang senaste årets lön. Man blir ju helt förskräckt när maninser hur mycket skatt man betalat under det gångna året, Jeeves. Hade blivit många öl och semestrar! Och har jag verkligen tjänat den summan pengar på ett år? Oj, kunde jag inte ha sparat liiite mer?? Insikt är ju jobbigt!
Jag har fortfarande pengabrist. No VISA card. Vad jag ska spara pengar nu dessa dagar! Fast igår så köpte jag körskivor av Eva för 2000 kronor (som jag verkligen måste få tillbaka snarast av de som ska köpa skivorna). Det känns verkligen som pengatorka just nu
Mamma kommer hem från Finland dag, så no more car driving för min del längre..

[f] Jobb it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback