Dear God, I'm hot!

I singapore e luften mycket fuktigare an hemma, sa nu star jag har vid en gratis-data och har typ panik i kroppen efter att inte ha statt uppratt pa miljarders timmar uppe bland de vita molnen. Lite halvt korvliknande tår, flyplansmat i magen och klibbigt varre.
Ska bara sta har i singapore i 45 minuter till innan jag ska boarda samma jevvla plan igen, drygt att tomma pa alla sina grejer och sen packa in igen.
 
I frankfurt var det traakigt!! Om det e trakigt att vara ensam pa en flygplats i 6 h sa ar det cepemycket trakigare att vara ensam pa en stendod flygplats! Jag hittade en McDonalds som jag dissade, gick in genom alla sakerhetssparrar (blev lite misstankt), kom innanfor och insag att det inte fanns en enda bulle att kopa pa insidan! Sa jag fick ga varvet runt heeela flygplatsen, ata pa McD, och sen igenom proceduren igen.. oops nu gar internetdata-tiden ut, Hores!
[f]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback