10 december. 21 år

Det är den stora onsdagen i december.
nej, inte julafton förrän om två veckor.
21 vintrar överlevda och lika många somrar avklarade. och då har jag ju bara börjat!
Emelie firar mig galant. med en start i champagnefrukostarnas tecken och lunchbesök på dinosaurie/chokladmuseum har vi strosat i regniga aix, vilat en timme eller två på soffan och ska snart ut och hantera en och annan servitör på någon av aix's flashiga restauranger.
planen var egentligen att vi skulle ta hit alla vänner (alla tre?) på förfest ikväll och sen se vad aix (inte) har att erbjuda en onsdagsnatt, men då min förkylning som ploppade upp chockartat i morse inte riktigt tillåter alltför hastiga moves eller ens någon mängd finvin, blir det filmvisning för två.
jag tackar piratebay för alla räddade situationer. 


(frukost 10 dec. tack emelie!)

iförrgår kom Mehdi på jobbresa till Aix, och vi firade med lite kaffe första kvällen för att slå till på lite sushi, film och loftutlåning igårkväll. han har ju dessutom världens övertalningsförmåga gällande att vi ju borde tillbringa våren i Paris istället och att han ska göra allt han kan för att hjälpa. shyrre. så nu är jag och halle even more förvirrade.

[f] 21 gone. 80 more to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback