prince harry - min vän

jo, så här är det:
Smudge, som jobbar som sniper inom British Army, var i Afganistan under samma tid som Prins harry var där, och Harry jobbade mycket tillsammans med Smudge, som är pojkvän till Jessica som går i vår franskklass och som vi hänger med varje dag. Smudge är även rätt bra vän med t ex prins William.
Med andra ord har jag och Emelie väldigt starka samband med brittiska kungafamiljen, och det är faktiskt väldigt troligt att vi blir inbjudna på en week-end-semester-resa till St Tropez vilken vecka som helst i sommar. I tell ya. Faktiskt.

Ikväll är det finfin vinprovning på gång. för 150 kronor har vi införskaffat kotletter, ägg, glöggkryddor och fyra flaskor vin samt tandkräm. kvällen kan ju bara sluta bra. eventuella rester av vinerna blir till egenhändigt gjord glögg (göra glögg=dagens uppdrag). om krafter och lust finns ska vi ikväll fira att vi tagit franskskoleexamen genom lite dansidansi på Scat Club (som jag ännu inte fått med emelie på). Dessutom måste jag hinna klämma in en reptimme för mitt senaste dansprojekt. man kan ju inte bara tramsa sig genom livet. man måste ju jobba lite också. resultat på bloggen senare - håll ut!

[f] delger provsvaren imorgon

dagens julinspiration:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback