have you recieved a banana?

idag fragade jag i receptionen om de hade hittat min banan. det tyckte killarna i mitt nya rum var hysteriskt kul..
och jag hade verkligen tappat en banan, mellan hissen och receptionen. darfor tyckte jag det verkade rimligt att fraga. annars hade jag sjalvklart inte stallt en sa knas fraga.

lagade sweet potato mash idag, for forsta gangen i mitt liv. det var gott. det var sott. jag stekte ocksa tva korvar, laskigt lika nagot med forhud. lite latt rosa, slappa, troligen ratt kott, men de smakade bra faktiskt. trots att de var fula. jattefula.

och idag har jag tvattat. och torktumlat.

nu ska jag kopa mig en öl. inte goon idag. en öl. en öl

[f] hoppas cairns har mycket att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback