billigt e gott, jag e fattig

Idag avslutade jag dagen med en liten realisationsinhandling på jobbet. För mindre än tvåhundra kronor fick jag byxor, hoodie, scarf, ull-over-knee-highs och nattlinne. I loove halva rearpriset plus personalrabatt.
Imorse fick jag mina visum-papper inlämnade till Sunny på STAtravel. På jobbet har jag varit jätteduktig, OCH trevlig mot alla kunder (en kille var fem år, skulle snart fylla sex år, och nästa år börja i Hörby skola, bodde i Hörby i huset med nummer 62, och hade idag varit hos Polisen för att skaffa nytt pass eftersom han ska till England snart - tänk vad vissa av Lindex kunder är givmilda med information).

På golvet i mitt rum yr dammråttorna, jag borde verkligen dammsuga snarast, fast i övrigt är här väldigt fint. Jag slopade större delen av Idol för att röja, sortera papper och läsa nästa lönings specifikation (Yippie), så nu e det förutom dammet, vääldans fint här i mitt rum.

Imorn ska jag jobba, sen hem, och tjohoo, förbereda mig för PartyParty. Hermine och Erik ska ha shakyshaky-90's-fest, och jag läängtar redan efter alla goa truddilutter frpn den ljuva barndomen. På söndag efter jobbet ska jag se Andreas spela på Stadshallen. Najs week-end!!

Jag är ledig i början av nästa vecka om nån e sugen på att boka mig. (måndag i am taken..sorry)

[f] Brittans nyaste album e väldigt hiphoppigt, and I like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback