stabil!

haha, varje gång jag kollar in min egen blogg får jag en chock för att den är Rosa, med Hjärta, och så gigantiskt megafeminin på ett sätt som är såå olikt vulgära mig, Men jag tror att det finns nån slags längtan i mitt layout-val. En strävan efter att bli lilla nätta rosa Freja. hah! Den dagen.

Känslosvall kom över mig nu: AAAH, Hur kan man vara så fuuul? jag stöööör mig, jävla människa. skaffa lite Good Looks innan du kommer in i mitt liv och river upp. Tänk om vi träffas nån dag. AH, gonna be hard. Gonna unlike.

Idag spinnade jag. Spinningledaren trodde nog att jag var lite halvt retarded. Eller i alla fall att jag typ skulle tuppa av eller nått, innan vi ens börjat trampa. Men tji fick hon, kärringa, när jag trampade på, likt dunderkarlsson hög på milkshake!

jag är numera den fria människan med alla världens möjligheter. Med dörrarna öppna, och med lust till tusen. (hm, hur var det nu med lust och dödssynder. eller är det lättja jag tänker på? äh, nevermind - me gonna live!)

En honörsgest till E Hallon, för att hon inspirerar mig så! till mycket, och för hennes öppenhet, och kärlek! (och för att hennes blogg är så braaa!! *peppar*)

[f] ännu en late pre-work-night. Fan då!

Kommentarer
Postat av: halle

underbara Freja! Vi är snygga, sexiga singlar och har hela sommaren framför oss. Det kan inte bli bättre. Och jag kan bara hålla med dej... FUL får man bara inte vara! ( fast det är ju iofs en jävla tur, för sin självkänsla!) vi hörs!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback