Schlagerlördag

Det är lördag vecka nitton nu. Lite folk har tittat in i källaren, vi ser (och hånar åt) Eurovision Song Contest. Efter en delad flaska skumpa, menges Bag In och lite annat e vi laddade för en hellång kväll Själv siktar jag på att dra till Delphi, innan två, för att ta lite del av AFB-festivalen (det är sant, tro mig, här på Fladden har vi faktiskt FunkyRockyCoola festvaler). "Jeppe tha Man" (dvs, halvloosern som bor ovan mig och som kallar sig musiker för att han gör en och annan tecnobit) har sagt att han ska DJ'a efter tolvslaget, så man får väl om inte annat sticka dit för att vara lojal. jag har under kvällen invigt min Goblinvattenspruta, så ni kan vara lugna! :P

MIn väska är fortfarande på semester. Mamma är för jävla snurrig för att ens minnas om hon pratat med någon i Furuboda Reception eller ej. (Jag döör)

Mikaela har skaffat ny kille. Nån stockholmare med nynazistkompisar. På magen sägs han ha djävulen intatuerad.. ååkej Mika. Go for it! (och såklart heter han Micke. Man klarar inte sånt kan jag säga haha.

Jaja, party is still going on. Gotta keep spending.

[f] Om jag var the-Ark-Ola skulle jag också vaxat magen. Smart drag hottie-Salo. (Dock det fetaste minuset till Grynet-wannabe-på Finska!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback