leksakslyckan del två

Okej okej. Jag måste erkänna att jag ändrat mig! Jag vill ha den lille gröna monstermänniskofiguren! Vid en närmare titt på flingpaketet såg jag att den kan spruta vatten genom de två vattenmelonslika bollarna som "han" håller i brösthöjd. och häftigare värre såg jag sedan att grönisen ska föreställa Green Goblin från Spider Man. (Så otroligt olikt!!)

Jag måååste verkligen börja spara nu, Stor-spara! Och ändå kom jag idag hem från jobbet med en påse. Två par skor, en klänning, två par trosor och två skärp! My Gawd. hur ska detta hålla? och jag har inte ens kommit in i att kolla in sommarkollektion till min garderob.

Imorgon får det efter jobbet bli fokus på schlagerfestivalen. NU är det Spy Game på trean. I love my TV!

[f] Pitt blir ju aldrig ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback