hemmafredag..

Förvånansvärt hur tydligt det är fredag och man inser hur trist man är som e hemma, bara genom att slå på msn, och se att noll är online!! Shiit.  Big Party Friday it is for everybody (exept me..). Lämnade Lomma kl 22, väntade in bussen i stan, tjacka en falafel i min ensamhet - dock ej missnöjd märk väl!, tog bussen på barnbiljett, kom hem satte mig i sängen med datorn i knät och såg några avsnitt scrubs. Och kvar här sitter jag. och jag är så trött så trött!
Har jobbat en kortis och sjungit kör för resten. igår sjöng jag på som bara den för att lära mig texten till den jeckla Sting-låten (okej okej.. aprikosblues var ett infall. jag ångrade mig..tänk att komma in och få leva med att man sjöng aprikosblues..hellre inte komma in då; med den dära stingdängan.)

Jag har en pyssellåda. Och vad de flesta inte vet är att det talas en hel del om min pyssellåda här hemma i källaren. Det har påståtts att den inte kommer användas, att det är barnsligt, onödigt och töntigt. Men tjo nej! jag har börjat komma in i ett relativt regelbundet användande av mina pysselprodukter! I förrgår slog jag in paket, och igår så knöt jag ihop lite tråd..Ha! Två ggr på två kvällar. Inte illa are we? Jag ser framför mig:  "Med fantastisk talang inom pyssel; Freja!"

Dåligt i existerande vardag: Vi har en tant från Nivea på jobbet nu, som ska visa kunderna sina fantaaaastiska produkter: Men hon går mig på nerverna! Ah, satmara: Knip käft!! (*avreaktion: check!*)

jag är ensam hemma. Rakel är bland annat hemifrån p g a en the Ark-konsert (kul för henne).
Men jag mår bra! Ensamhet är inget som kommer åt mig i allra första taget.

[f] fast jag gillar ju att prata i telefon, och svara på sms, och prata, och umgås. Man e ju ingen ensamvarg..

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken TV-Serie är bäst?
DU har väl röstat... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback