vanlig dag

Varför kommer man alltid åt "Caps Lock" på tangentbordet istället får "A"? Så ofantligt störigt i-landsproblem!

Idag strålade solen fantastiskt när jag satt på cykeln mot jobbet. Och på jobbet var det trivsamt, men mycket att göra. Alla "chefer" är på semester just nu, så det ör vi undersåtar som "rular på stället". Yeah.

Igår var det konsert med alla körer på stadshallen. "cantaré" - och det var så förbannat pinsamt alltihop, att man bara önskade att man förintatts på BB. Vad som var trevligt däremot var att mana kunde köpa chokladfabrikens choklad i pausen, och att man desstom fick käka alla de resterande kanelbullarna i slutet - helt gratis!! Och sp var det ju ¨Våffeldagen" igår. det firade vi med våfflor! - och gäster på kvällen. najs.

just nu funderas det satan över vad jag ska hitta på till hösten och våren som kommer härnäst. Ska jag "Au Pair:a"?, jobba på något annat ställe?, i vilket land?, ska jag gå folkis? ska jag Down Under?, ska jag latscha? plugga? ensam? med någon kompis? med vem? kille? tjej? europa?
- Kris, med andra ord. Förslag mottages tacksamt ([email protected])!

Innan jag avslutar min skrivarverkstad vill jag avsluta med att tacka Gud för postorder, karameller, internetbank och gungor (dessa ljuva gungor!) - och såklart; för fint väder!

Fotnot: jag ska till österrike på fredag! jippi, men fan jag måste förbereda och packa!

Morsning! [f]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback