onsdag

Med tanborsten i min mun, och den dära stickande känslan på tungan av stark tandkräm, är jag nu nyligen hemkommen från Kulturen-quizet. (Faaan, vi vann inte idag. "Ragnar Skanåker and the sunshine girls" såg sitt nederlag mot något annat random lag). Kvällen till ära, då jag var speciellt hungrig, fanns det inte ens vanliga jordnätter utan bara - enligt bartendern - såna dära chili-och-majs. (grönsaker enligt min mening, men jaja, fick duga till kvällens gratis-öl.

Jag är ofantligt trött idag (fan, nu dreglades det lite tandkrämssubstans ner på tutten, skrämmande nära tangentbordet), och ska dessutom jobba ofantligt tidigt imorgonbitti till relativt sen afton.

Grattis Sickan till Lindexjobbet. Jag kan bli din mentor, och du får fråga mig allt.

för övrigt funderar jag varför i helvete det står en laptop inne i tvättstugan brevid vår dusch, och varför det står mansschampo (!!) på golvet intill.. Skrämmande...

Inatt tänkte jag drömma söta drömmar, utvilande drömmar (-om män?).

På gott och ont - Ha det bra! [f]

Kommentarer
Postat av: Anonym

You make my day! När man sitter på jobbet, tråkigt och grått så livar det upp att läsa dina små roligheter:)

2007-03-08 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback