Det är jag som är jag

Det är jag som är jag
och även jag har gjort mig ett intresse och inspirerats av tanken på att få spilla andra människors tid genom att låta dem läsa det jag skriver på detta som är så nytt, så häftigt, så inne - blogg. Den sanna anledningen är egentligen inte bara att jag vill att folk ska läsa ego texter om mig själv - att stå i centrum på en liten fläck i cyber space - utan istället att jag upptäckt hur jäkla mycket jag själv gillar att läsa andras bloggs (eller bloggar? förfrågan till världen angående den korrekta böjningen), och få höra om andras liv (och leva genom dessa? -tragiskt). Så nu är jag här på blogg.se jag med. Och jag ska försöka göra allt för att skriva så bra, intressant, klokt, underhållande och OFTA som möjligt ( - ja! endast för min egen skull, såklaart!)
Jag återkommer alltså senare med all min information om mitt liv... :-P   [f]

Kommentarer
Postat av: DJ Halle in da house

Härligt att man ska kunna börja ta del av ditt underbara liv. Och på onsdag ses vi över en sofistikerad frukost. Jag kan också hänvisa till min blogg, hehe, emeliehallin.blogg.se om du vill catcha upp lite. Blogg är bra, trallalalla, ha en bra dag! PUSS

2007-01-22 @ 10:08:35
Postat av: Rakel

Lätt den snyggast bloggen jag sett, kommer följa den med spänning!

2007-01-23 @ 21:15:19
Postat av: Sanna

Hey hey hey!!! Underbart att även du ska skriva nu. Jag håller med om att det roligaste är att läsa andras BLOGGAR (på svenska tycker jag det blir så...;) och oj så skoj det ska bli att läsa din!

Stora kramen
Sanna

Postat av: Lars-Erik

Mjau =)

2007-01-26 @ 00:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback